FIORE, BRUNELLA
FIORE, BRUNELLA
DIPARTIMENTO DI SOCIOLOGIA E RICERCA SOCIALE
A Netnographic Study on ART in Italy: A Culturally Controversial Practice
2025 Andreoni, E; Fiore, B
Inclusione ad alto potenziale. Strategie didattiche e organizzative per la plusdotazione
2025 Barabanti, P; Cutro, A; Fiore, B
Preventing Premature Family Maladjustment: Protocol for a Multidisciplinary eHealth Study on Preterm Parents’ Well-Being
2025 Decataldo, A; Paleardi, F; Lauritano, G; Figlino, M; Russo, C; Novello, M; Fiore, B; Ciuffo, G; Ionio, C
Supporting Families of Preterm Infants: The Impact of Ehealth on Parental Well-Being and Care Transition
2025 Paleardi, F; Figlino, M; Lauritano, G; Fiore, B; Ionio, C
A ciascuna disciplina il suo risultato. Classi digitali vs. classi a didattica tradizionale: un confronto negli esiti degli apprendimenti
2024 Fiore, B
Adapting to the COVID- 19 Pandemic: The Distance Learning Experience of the University of Milan- Bicocca
2024 Zizzari, S; Fiore, B
Ci vuole un villaggio: i patti di comunità per l'educazione digitale. Report del I meeting nazionale
2024 Garassini, S; Gui, M; Grollo, M; Fiore, B; Lanza, S; Trapani, V; Loffredo, S
Family Formation in the Neonatal Intensive Care Environment: Investigating the Impact of Preterm Birth on the Well-being of Mothers and Fathers of Preterm Infants
2024 Decataldo, A; Russo, C; Fiore, B
Le sfide della e-healtcare: ricchezza e limiti del monitoraggio digitale
2024 Fiore, B; Limongelli, P
Participatory action research in the Neonatal Intensive Care Units: A Case Study from Northern Italy
2024 Russo, C; Decataldo, A; Fiore, B
Report dell'indagine su genitori, figli/e e docenti. Patto Educativo Digitale della Città di Milano
2024 Gui, M; Respi, C; Sironi, G; Ercolanoni, S; Fiore, B
Work-family Balance, Tech-control and Self-efficacy Among Women and Men Lecturers: Teach-experience at University During Pandemic
2024 Fiore, B; Decataldo, A
Being Insecure and Overload Among University Lecturers: The Effects of Technostress on Their Working Life and Work-Family Balance
2023 Decataldo, A; Fiore, B
Distanti ma vicine? Fare ricerca sul bullismo con ragazze adolescenti durante la pandemia di Covid-19
2023 Dordoni, A; Fiore, B; Magaraggia, S; Gambardella, M
I Patti Digitali: un approccio comunitario all'educazione mediale
2023 Gui, M; Fiore, B; Garassini, S; Grollo, M; Lanza, S
Non alla stessa velocità: la polarizzazione dei risultati delle scuole nelle regioni del Sud Italia
2023 Decataldo, A; Fiore, B
The sociodemographic determinants of stress level among the parents of preterm infants
2023 Russo, C; Decataldo, A; Fiore, B
Actions fighting educational poverty: legislative, historical and elements in the National context, with special attention to Regional school offices and Regions [Le azioni di contrasto alla povertà educativa Elementi legislativi, storici e di mappatura degli interventi realizzati nel contesto nazionale, con specifica attenzione al contributo degli Uffici Scolastici Regionali e delle Regioni]
2022 Fiore, B; Torelli, C
Digital-Insecurity and Overload: The Role of Technostress in Lecturers’ Work-Family Balance
2022 Decataldo, A; Fiore, B
Essere padri: il coinvolgimento nelle vite delle figlie e dei figli in base ai dati OCSE-PISA
2022 Fiore, B; Decataldo, A; Novello, N